lördag 9 juli 2011

Tysklandbilder

Vi var i en jättestor, fin cykelaffär!
 "Mamma, kan inte jag få en egen cykel...?"
 Själv vill jag ha den här!
 Vilse pallar inte med längre och går och lägger sig på dörrmatten.
Niklas köpte den här fina flaskhållaren i läder...
 ...så att han kan dricka öl samtidigt som han cyklar.
 Coolaste skyltningen med en massa kinesiska nakenhundar.
 Niklas ligger och snarkar i diket.
 Själv ligger jag på filten och ägnar mig åt konst med Smarties.
En kvinna stod här på planen och tränade med sina fem hundar (de sitter runt henne). Blev så sjukt sugen på att joina.
 Tältplatsjakt.
 Har man en varm podengo i sovsäcken fryser man inte. Och det är sjukt mysigt.
 Efter fyra öl snackar Niklas tyska obehindrat med the locals.
 Jag kan inte tyska, men det här betyder väl att man får slå upp läger här?
 På andra sidan busken hittade vi det här lusthuset, eller vad man ska kalla det. Här inne bodde vi en natt.
 Niklas cyklar på en liten färja.
 Vilse testar på hundparkeringen.
 Sötaste.
 Kinder Choko-Fresh, så jäkla gott!
Leek är en fin liten stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar