fredag 5 augusti 2011

Tillägg

Jag lyckades faktiskt få upp tältet med den svarta pinnen (se inlägget under). Men bara någon minut efter att tältet stod upp, small det till ordentligt. En av de andra pinnarna sprack igen. Så nu ser tältet ut såhär:
Haha, nu ger jag upp. ;) Det stod visserligen upp i morse, men efter att jag lyckades pilla ut pinnen ur kanalen insåg jag att jag aldrig kommer att få den på plats där igen.
Den har nämligen skurit ett stort hål i duken och även om jag försöker sy ihop det kommer det att spricka upp så fort pinnen spänns. Jag cyklade därför tillbaka till Intersport i morse och köpte det billigaste tältet de hade, för 39 euro. Lite sorgligt, för jag gillade verkligen mitt tält jättemycket. Jag ska ta ett snack med Nordpol och se om jag kan få ett nytt när jag kommer tillbaka till Sverige igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar